Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy vagy? // YuMark
2018. november 06. írta: Pakkson

Hogy vagy? // YuMark

7ebf844e-fed6-4ef9-ac0c-ea55ee66c846.jpeg

- Hogy vagy, Yugyeom? - kérdezi a szmogtól rekedtes hangján, ahogy kínos, ám széles mosolyra húzza száját. Nem őszinte a gesztus, ez tisztán látszik, mégsem szólom meg érte. Ritka az a pillanat, amikor Markot más is érdekli saját magán kívül, így adózom annyival a pillanatnak, hogy meghagyom annak a kesernyés varázsát.

Hogy vagyok? Éppen darabokra hullok belül. Hol volt eddig? Miért nem keresett? Miért tűnt el? Miért hagyta, hogy a szívem szilánkokra szakadva zuhanjon a sárba? Sírhatnékom van. Remeg a kezem. Az alsó ajkamba kell harapnom, hogy ne kezdjenek hullani a könnyeim. Borzasztóan hiányzott, ezen az érzésen pedig csak mélyít a tudat, hogy egy karnyújtásnyira van, mégsem érinthetem meg. A tincsei közé akarok túrni. Talán a puha hajszálak érzése a bőrömön majd feloldja a gombócot a nyelőcsövemben. Talán, ha a tenyerem a tarkójára vezethetném, akkor a gyomromban lévő pillangók abbahagynák a vergődést. Talán, ha megtehetnék mindent, amit akarok; amire vágyom jelen pillanatban, akkor a szívem sem heverne többé apró darabokban a talpa alatt. Talán akkor nem lennék ennyire szarul.

- Megvagyok - felelem, ahogy halvány mosolyra húzom az ajkaim. Elmerengek, hogy vajon csillognak-e a szemeim; hogy visszatükröződnek-e az érzéseim; hogy most is ugyanolyan nyitott könyv vagyok-e, mint amilyen régen voltam neki. - Veled minden rendben? - Pár pillanatig elmerengek, kimondjam-e a nevét, de még nem vagyok felkészülve arra, hogy kiejtsem a megfelelő hangokat a megfelelő sorrendben. Egyszerűen nem állok még készen erre.

Valójában nem érdekel, hogy van. Nem érdekel, mit érez jelen pillanatban. Nem akarom hallani a meséjét; a gondolatait; az aktuális heppjeit; azokat a dolgokat, amik nélkülem teszik boldoggá. Nem érdekelnek.

Csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon ő is hiányolt-e engem. Ő is átsírta az éjszakákat? Neki is szúrt a mellkasa, miután lelépett? Ő is meg akar érinteni engem? Neki is remeg a gyomra? Ő is sírna most, ha nem látnám? Neki is olyan súlyos ez a pár pillanat, mint nekem? Ő is szenved?

- Minden oké - feleli egyszerűen. A hangja nem remeg, a tekintete nem csillog, ahogy rám néz. Ez minden kérdésemre választ ad. - Csak elugrottam megnézni Jaebumékat. Tudod, a régi csapatot. Örülök, hogy veled is összefutottam. - Valamiért nem lep meg, hogy nekem nem szóltak.

Kinyújtja a jobbkezét, majd megtámasztja a vállamon. Kicsit sajnálom most, hogy későősz lévén nincs elég meleg a trikókhoz. Sokkal boldogabb lennék, ha az érintése nem a kabátomat érné, hanem közvetlenül engem. 

Egy pillanatra megfeledkezem a színjátékomról, és csak behunyom a szemem. Nem maradok így túl sokáig, de arra éppen elég ez az idő, hogy az orromba szökjön az öblítőjének az illata.

Még mindig ugyanazt használja.

- Én is örülök - felelem, továbbra is görbületet erőltetve az ajkaimra.

Megszorítja a vállam, majd gyengén megpaskolva azt dönt úgy, hogy ideje menni.

Nem köszön el; épp úgy, mint ahogy akkor sem tette. Nem néz rám többet, csak eleresztve a kabátomat indul meg, majd olvad bele a szöuli tömegbe.

- Sosem leszek már jól - suttogom a levegőbe, majd az égre emelem a tekintetem.

Most már nem kínos sírni.

Már nem láthatja.

Már nem bánthat miatta...

A bejegyzés trackback címe:

https://pakksons-shiteu.blog.hu/api/trackback/id/tr314356943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lei. 2018.11.11. 14:36:08

JUDIT TE GONOSZ.
Gondoltam, felvidítom magam valamelyik ficiddel, erre itt ülök tátott szájjal és erősen szeretnék falnak menni, amiért egyáltalán reméltem, hogy nem fog fájni a ficid.
De tegyük félre a nyavalygást. Q_Q
Az igazság az, hogy nagyon jól írsz szösszeneteket. Nem csak azért, mert a rövidségük ellenére megvan bennük minden, aminek meg kell lennie, hanem... mert gyakran úgy érzem, hogy sokkal kifejezőbbek, kiforrottabbak, mint azok a történetek, amiket bő lére eresztesz.
Imádtam sőt, imádom elejétől a végéig (attól még ezt neked:

Pakkson 2019.01.16. 01:25:05

@Lei.: Azóta sem értem, miből gondoltad, hogy egy "Hogy vagy?" című ficitől, pláne olyantól, amit én írtam, hogy várhattad el, hogy majd felvidít xD
De nagyon örülök, hogy azért tetszett <3
süti beállítások módosítása